Juny Mes dedicat al Sagrat Cor de JesúsREFLEXIÓDivendres 18 juny 2021
DONAR TESTIMONI D’ESPERANÇA EN CADA PROVA
El major testimoni d’esperança és abandonar-se enterament en les mans de Déu.
L’única cosa que Déu ens demana davant de qualsevol prova és que continuem estimant, Ell resol la resta.
Quan continuem estimant davant dels problemes, de les proves, tenim la llum. I amb ella, no perdem l’esperança.
No podem evitar les dificultats, sinó davant de cada un d’elles podem decidir si ho fem sols o juntament amb Déu.
Mai estem sols quan tenim fe, esperança i caritat: quan ens abandonem en les mans de Déu; quan tenim la seguretat de la seva intervenció en la nostra vida; quan estimem sempre.
«Els que en Ell confien recuperen forces, i els creixen ales com d’àguiles. Correran sense fatigar-se i caminaran sense cansar-«. (Is. 40,31)
Aquest Bloc, vol ser útil per a la reflexió, i aprofundir, mitjatzant els seus escrirts,comentaris,i vivències per a posar-nos al dia. Convido a llegir-los. I trobareu un conjunt d’escrits que he anant recopilant i que ens poden ajudar en la formació permanent. Pere Codina Gironella,nes autor de quatre llibres, “1er,2,i 3er,de Religió “Editorial Vicens Vives, una guia de Terra Santa. “Vivències de un Gironí a Terra Santa” i dos llibre de “Protocol en l’Administracio Publica “ i “Protocol Empreserial”. Pere Codina i Gironella, esta llicenciat amb Ciències de l’Informacio,Relacions Públiques, i Màster en Protocol Institucional iEmpreserial. Fou un dels responsables en el Protocol del JJOO de Barcelona 92. Ostenta el DEI per exercir de professor de religió en l’escola Bell-lloc del Pla de Girona, i el perquè d’aquest bloc i els seus escrits ……..
Els meus ulls ja no saben sinó
contemplar dies
i sols perduts. Com sento
rodar velles tartanes
per rials de Sinera !
Al meu record arriben
olors de mar vetllada
per clars estius.Perdura
en els meus dits la rosa
que vaig collir.I als llavis,
oratge, foc, paraules
esdevingudes cendra.
Salvador Espriu
Lee todas las entradas de LA VIDA EN UN BLOC