PREGÀRIA D’AVUI DE CAP I CORDilluns 26 Juliol 2021
Presència de Déu
Deia el teòleg alemany Karl Rahner: «El cristià del futur o serà místic o no serà cristià». Únicament el cristià que ha fet experiència de la seva presència pot viure avui en clau d’evangeli.
Llibertat
La por de perdre diners, vida, salut… quan es converteix en l’únic horitzó acaba per assecar l’ànima. Demano el do de perdre aquesta por.
Consciència
Prenc consciència de les vegades que dic sí al Senyor amb la meva vida i també d’aquelles altres que em deixo portar per l’egoisme i el pecat
Conversa
Converso amb Jesús, tot passejant per algun lloc o paratge que em sigui familiar (el parc de davant de casa, un bosc als afores del poble…). Li parlo amb franquesa de tot allò que m’amoïna i de tot allò que em fa feliç.
Aquest Bloc, vol ser útil per a la reflexió, i aprofundir, mitjatzant els seus escrirts,comentaris,i vivències per a posar-nos al dia. Convido a llegir-los. I trobareu un conjunt d’escrits que he anant recopilant i que ens poden ajudar en la formació permanent. Pere Codina Gironella,nes autor de quatre llibres, “1er,2,i 3er,de Religió “Editorial Vicens Vives, una guia de Terra Santa. “Vivències de un Gironí a Terra Santa” i dos llibre de “Protocol en l’Administracio Publica “ i “Protocol Empreserial”. Pere Codina i Gironella, esta llicenciat amb Ciències de l’Informacio,Relacions Públiques, i Màster en Protocol Institucional iEmpreserial. Fou un dels responsables en el Protocol del JJOO de Barcelona 92. Ostenta el DEI per exercir de professor de religió en l’escola Bell-lloc del Pla de Girona, i el perquè d’aquest bloc i els seus escrits ……..
Els meus ulls ja no saben sinó
contemplar dies
i sols perduts. Com sento
rodar velles tartanes
per rials de Sinera !
Al meu record arriben
olors de mar vetllada
per clars estius.Perdura
en els meus dits la rosa
que vaig collir.I als llavis,
oratge, foc, paraules
esdevingudes cendra.
Salvador Espriu
Lee todas las entradas de LA VIDA EN UN BLOC