Pregària a Santa Teresa de Jesús 15 d’Octubre

Santa Mare Teresa de Jesús!

Santa Mare Teresa de Jesús!
tu et vas posar totalment al servei de l’amor:
ensenya’ns a avançar amb determinació i fidelitat pel camí de la pregària interior,
amb l’atenció posada en el Senyor Déu Trinitat,
sempre present en el més íntim del nostre ésser.

Enforteix en nosaltres el fonament
de la veritable humilitat,
d’un renovat despreniment,
de l’amor fratern incondicional,
a l’escola de Maria, la nostra Mare.

Comunica’ns el teu ardent amor apostòlic a l’Església.
Que Jesús sigui la nostra alegria,
la nostra esperança i el nostre dinamisme,
la font inesgotable
de la més profunda intimitat.

Beneeix la nostra gran família carmelitana,
ensenya’ns a pregar de tot cor amb tu:
«Vostra sóc, Senyor, he nascut per a Vós,
què maneu fer de mi?»

Amén.

Autor: LA VIDA EN UN BLOC

Aquest Bloc, vol ser útil per a la reflexió, i aprofundir, mitjatzant els seus escrirts,comentaris,i vivències per a posar-nos al dia. Convido a llegir-los.
I trobareu un conjunt d’escrits que he anant recopilant i que ens poden ajudar en la formació permanent. 
Pere Codina Gironella,nes autor de quatre llibres, “1er,2,i 3er,de Religió “Editorial Vicens Vives, una guia de Terra Santa. “Vivències de un Gironí a Terra Santa” i dos llibre de “Protocol en l’Administracio Publica “ i “Protocol Empreserial”.
Pere Codina i Gironella, esta llicenciat amb Ciències de l’Informacio,Relacions Públiques, i Màster en Protocol Institucional iEmpreserial. Fou un dels responsables en el Protocol del JJOO de Barcelona 92. Ostenta el DEI per exercir de professor de religió en l’escola Bell-lloc del Pla de Girona,
i el perquè d’aquest bloc i els seus escrits …….. Els meus ulls ja no saben sinó contemplar dies i sols perduts. Com sento rodar velles tartanes per rials de Sinera ! Al meu record arriben olors de mar vetllada per clars estius.Perdura en els meus dits la rosa que vaig collir.I als llavis, oratge, foc, paraules esdevingudes cendra. Salvador Espriu

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: