PREGÀRIA D’AVUI DE CAP I CORDilluns 15 de Novembre 2021
Presència de Déu
Vaig prenent consciència d’una respiració més profunda, més pausada, més rítmica…. Faig lloc al Senyor enmig del soroll de la vida
Llibertat
Molt sovint, massa sovint, la meva llibertat es veu condicionada per les pors i les expectatives sobre allò que «hauria de ser». La inèrcia i la rutina em lliguen i em veig incapacitat per a una autèntica llibertat. Demano al Senyor la llibertat profunda que em faci reconèixer i explorar les moltes possibilitats que m’ofereix
Consciència
Penso en les experiències recents o passades que la vida m’ha proporcionat; les unes, joioses, han omplert a vessar el meu cor… les altres, doloroses, m’han ajudat a créixer.
Aquest Bloc, vol ser útil per a la reflexió, i aprofundir, mitjatzant els seus escrirts,comentaris,i vivències per a posar-nos al dia. Convido a llegir-los. I trobareu un conjunt d’escrits que he anant recopilant i que ens poden ajudar en la formació permanent. Pere Codina Gironella,nes autor de quatre llibres, “1er,2,i 3er,de Religió “Editorial Vicens Vives, una guia de Terra Santa. “Vivències de un Gironí a Terra Santa” i dos llibre de “Protocol en l’Administracio Publica “ i “Protocol Empreserial”. Pere Codina i Gironella, esta llicenciat amb Ciències de l’Informacio,Relacions Públiques, i Màster en Protocol Institucional iEmpreserial. Fou un dels responsables en el Protocol del JJOO de Barcelona 92. Ostenta el DEI per exercir de professor de religió en l’escola Bell-lloc del Pla de Girona, i el perquè d’aquest bloc i els seus escrits ……..
Els meus ulls ja no saben sinó
contemplar dies
i sols perduts. Com sento
rodar velles tartanes
per rials de Sinera !
Al meu record arriben
olors de mar vetllada
per clars estius.Perdura
en els meus dits la rosa
que vaig collir.I als llavis,
oratge, foc, paraules
esdevingudes cendra.
Salvador Espriu
Lee todas las entradas de LA VIDA EN UN BLOC