Diumenge 15 d’Agost 2022
UNA FESTA MOLT IMPORTANT PELS PARES

RECORDANT ALS PARES ENRIC I MARIA.
Estimats pares. Avui es el teu sant Mare, amb aquest escrit volem fer-te arribar la nostre feliçitació i dir-te que continúa amb nosaltres el teu record i el del pare ple d’estima i d’anyorança.
Podem aguantar el vostre comiat perquè sento que les nostres ànimes encara estan unides.
Segurament que sempre ho hagin estat i que sempre ho estiguin.
Segurement haurem viscut mil vides abans que aquesta i potser ens haurem retrobat en cadascuna d’elles … I fins i tot és possible que en cada retrobada ens haguem separat per les mateixes raons.
Això vol dir que aquest adéu és un adéu temporal, i també el preludi d’un adéu nou que sens dubte vindrà aviat.
Però per si m’equivoco i no tornem a veure’ns i aquest és un veritable comiat, recordeu que les animes vostres i les nostres estan destinades a estar juntes i sens dubte tornaran a trobar-se en una altra vida, i encara que les estrelles hagin canviat, no ens estimarem només per aquesta ultima vegada, sinó també per totes les vegades anteriors.
Sempre portem amb nosaltres una vida conjunta i plena d’anyorança i d’amor una vida que mai sabre agrair-vos, l’estima, i l’amor rebut de vosaltres.
Pere i Enric
15 d’Agost 2022