PREGÀRIA D’AVUI DE CAP I CORDissabte 27 Agost 2022
Presència de Déu
Vaig, a poc a poc, asserenant-me. Ara i aquí Déu em mira i em sosté amb amor. Ho recordo i ho medito durant uns moments.
Llibertat
La rutina de la vida de cada dia em pot fer oblidar que estic fet per a la llibertat. El Senyor m’ho recorda i em crida a viure menys pendent del temps, de l’opinió dels altres, menys pendent de mi mateix.
Consciència
Prenc consciència de com l’Esperit del Senyor ressuscitat treballa en mi quan el deixo fer, donant-me pau i profunda alegria. Prenc consciència també dels molts obstacles que poso a la seva acció.
Aquest Bloc, vol ser útil per a la reflexió, i aprofundir, mitjatzant els seus escrirts,comentaris,i vivències per a posar-nos al dia. Convido a llegir-los. I trobareu un conjunt d’escrits que he anant recopilant i que ens poden ajudar en la formació permanent. Pere Codina Gironella,nes autor de quatre llibres, “1er,2,i 3er,de Religió “Editorial Vicens Vives, una guia de Terra Santa. “Vivències de un Gironí a Terra Santa” i dos llibre de “Protocol en l’Administracio Publica “ i “Protocol Empreserial”. Pere Codina i Gironella, esta llicenciat amb Ciències de l’Informacio,Relacions Públiques, i Màster en Protocol Institucional iEmpreserial. Fou un dels responsables en el Protocol del JJOO de Barcelona 92. Ostenta el DEI per exercir de professor de religió en l’escola Bell-lloc del Pla de Girona, i el perquè d’aquest bloc i els seus escrits ……..
Els meus ulls ja no saben sinó
contemplar dies
i sols perduts. Com sento
rodar velles tartanes
per rials de Sinera !
Al meu record arriben
olors de mar vetllada
per clars estius.Perdura
en els meus dits la rosa
que vaig collir.I als llavis,
oratge, foc, paraules
esdevingudes cendra.
Salvador Espriu
Lee todas las entradas de LA VIDA EN UN BLOC