Dimarts 1 Novembre 2022ESCRIT DEL BLOC.

DIA DELS DIFUNS DIA DE GRANS RECORDS.

Dia de difuns, dia de grans records.
Mireu avui torna a sortir el sol.
Avui recordem pares, avis, familiars i amics. Posem vista al passat i veiem a tots aquells que han mort.
Doncs avui ells ja no hi son. Ells han passat a la
a la següent fase.
Com es porta això de tenir-los al costat cada dia i de sobte no tenir-los-hi?
És veritat que és un comiat físic, però no és una pèrdua absoluta.
La cosa continua a un altre tipus de temps que no
entenem encara , que no ens pertoca entendre.
Com es porta això? Bé, es porta sobre la marxa.
És veritat que tenir eines ajuda, i en realitat veus que perds, és una pèrdua física.
Però és un guany espiritual molt gran, perquè ells eren grans persones, persones que podem necessitar com mai, però ens han deixat uns ensenyaments brutals.
Ells se’n van anar, els meus pares, els meus avis, amics, … sempre perderem algú, però no per això deixaré de somriure, no per això deixaré d’anar a aconseguir el que vull, i no per això perdré la il·lusió de seguir fent camí.
Vivint i abraçant tot el que em passi i agraint, perquè tot m’ensenya i em fa créixer personalment.
A més, estic segur que allà on estiguin no volen que siguem d’una altra manera, no volen veure que ens fem petits o petites, que sempre estem patint, plorant. Doncs per ells i per nosaltres hem de fer aquest esforç de continuar somrient, aprenent, recordant …. ens cal seguir vivint.
Seguim aquí i segur que tenim molt a fer i ells
des d’allà dalt ens estan il·luminant, guiant i
abraçant.

Dia de difuns, dia de grans records.

Autor: LA VIDA EN UN BLOC

Aquest Bloc, vol ser útil per a la reflexió, i aprofundir, mitjatzant els seus escrirts,comentaris,i vivències per a posar-nos al dia. Convido a llegir-los.
I trobareu un conjunt d’escrits que he anant recopilant i que ens poden ajudar en la formació permanent. 
Pere Codina Gironella,nes autor de quatre llibres, “1er,2,i 3er,de Religió “Editorial Vicens Vives, una guia de Terra Santa. “Vivències de un Gironí a Terra Santa” i dos llibre de “Protocol en l’Administracio Publica “ i “Protocol Empreserial”.
Pere Codina i Gironella, esta llicenciat amb Ciències de l’Informacio,Relacions Públiques, i Màster en Protocol Institucional iEmpreserial. Fou un dels responsables en el Protocol del JJOO de Barcelona 92. Ostenta el DEI per exercir de professor de religió en l’escola Bell-lloc del Pla de Girona,
i el perquè d’aquest bloc i els seus escrits …….. Els meus ulls ja no saben sinó contemplar dies i sols perduts. Com sento rodar velles tartanes per rials de Sinera ! Al meu record arriben olors de mar vetllada per clars estius.Perdura en els meus dits la rosa que vaig collir.I als llavis, oratge, foc, paraules esdevingudes cendra. Salvador Espriu

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: