ESCRIT DEL BLOCDimecres 10 Maig2023

Oració de Santa Rita

Santa del que Impossible. Oh Santa Patrona dels necessitats, Santa Rita, les pregàries davant el Diví Senyor són gairebé irresistibles, qui per la generositat en atorgar favors has estat cridada Mediadora dels sense esperança i fins i tot de lo Imposible; Santa Rita, tan humil, tan pura, tan mortificada, tan pacient i de tan compadit amor per Jesús Crucificat que podries obtenir del qualsevol cosa que li demanis. A compte d’això recorrem confiats a tu, esperant, si no sempre alleujament, almenys consol. Es favorable a la nostra petició, mostrant el poder de Déu a nom d’aquest / a suplicant, es generosa amb nosaltres, com ho has estat en tants casos meravellosos, per la més gran glòria de Déu, per la divulgació de la teva pròpia devoció, i pel consol d’aquells que confien en tu. Prometem, si la nostra petició és concedida, glorificar el teu nom, informant del favor concedit, per beneir i puguem lloances per sempre. Confiant llavors en els mèrits i poder davant el Sagrat Cor de Jesús, us preguem:

(Esmenteu ara la seva petició)

Aconsegueix per a nosaltres la nostra petició:

Pels singulars mèrits de la teva infància,

Per la perfecta unió amb la Divina Voluntat,

Pels heroics patiments durant la teva vida de casada,

Pel consol que vas experimentar amb la conversió de la teva espòs,

Pel sacrifici dels teus nens abans de veure’ls ofendre greument a Déu,

Per la teva miraculosa entrada al Convent,

Per les austeres penitències i les sagnants ofrenes tres vegades al dia.

Pel sofriment causat per la ferida que vas rebre amb l’espina del Salvador Crucificat;

Per l’amor diví que va consumir el teu Cor,

Per la notable devoció al Sagrat Sagrament, amb el qual Existís per quatre anys,

Per la felicitat amb la qual vas partir de les teves proves per reunir-te amb el Diví Espòs,

Per l’exemple perfecte que vas donar a la gent de cada estat de vida.

Santa del que Impossible

Preguem

Oh Déu, Qui en el teu infinita tendresa has estat bondadós per escoltar la pregària de La teva serventa, Santa Rita, i atorgues al seu suplica el que és impossible a la vista, coneixement i esforços, en recompensa de la seva compadit amor i ferma confiança en Tu promesa, tingues pietat en la nostra adversitat i socórrenos a les nostres calamitats, que el no creient pugui saber que Tu ets la recompensa de l’humil, la defensa dels sense esperança, i la força d’aquells que confien en Tu, a través de Jesucrist, el nostre Senyor. Amen

Autor: LA VIDA EN UN BLOC

Aquest Bloc, vol ser útil per a la reflexió, i aprofundir, mitjatzant els seus escrirts,comentaris,i vivències per a posar-nos al dia. Convido a llegir-los.
I trobareu un conjunt d’escrits que he anant recopilant i que ens poden ajudar en la formació permanent. 
Pere Codina Gironella,nes autor de quatre llibres, “1er,2,i 3er,de Religió “Editorial Vicens Vives, una guia de Terra Santa. “Vivències de un Gironí a Terra Santa” i dos llibre de “Protocol en l’Administracio Publica “ i “Protocol Empreserial”.
Pere Codina i Gironella, esta llicenciat amb Ciències de l’Informacio,Relacions Públiques, i Màster en Protocol Institucional iEmpreserial. Fou un dels responsables en el Protocol del JJOO de Barcelona 92. Ostenta el DEI per exercir de professor de religió en l’escola Bell-lloc del Pla de Girona,
i el perquè d’aquest bloc i els seus escrits …….. Els meus ulls ja no saben sinó contemplar dies i sols perduts. Com sento rodar velles tartanes per rials de Sinera ! Al meu record arriben olors de mar vetllada per clars estius.Perdura en els meus dits la rosa que vaig collir.I als llavis, oratge, foc, paraules esdevingudes cendra. Salvador Espriu

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: